lördag 5 februari 2011

Mitt liv som mormor!


Min mormor & jag!



Här är jag med min underbara, bästa mormor. Den här bilden är tagen några timmar efter att även jag blivit mormor. Detta firade jag med min älskade mormor Britta och min moster Maggan, med en kopp kaffe hemma i mormors kök. Tidigare under morgonen hade jag och "morfar Kjell" ringt runt till vår stora familj och berättat om Prinsens ankomst!
Nu är även jag mormor och min högsta önskan är att jag blir en lika fantastisk mormor som min egen. Jag hoppas att Prinsen kommer till mig alltid - om stort och smått. Jag kommer alltid att bli lika glad.

Idag har jag träffat honom för första gången.
Jag föll pladask. Han sov gott i min famn under hela besöket och han är söt, vacker, ljuvlig och underbar.

Jag älskar dig min lilla Prins!

(Hoppas att din mamma och pappa snart kan komma på ett passande namn till dig - alla mina förslag ratades...)

Grattis Poodi & Clemmi till den finaste, finaste!



BIG LOVE!

Inga kommentarer: