måndag 22 mars 2010

Fockgränd 2 SÅLT!!

Ikväll, på min 43-årsdag, sålde jag mitt hus. Jag har bott här sedan den 1 mars 1989. Ganska märkligt faktiskt.
Får se om jag kan sova i natt.??

När nu allt är bestämt känns det som om man vill skynda på det hela och bara åka iväg med grejerna på en gång. Vi kommer att ha minst en månad på oss att flytta - hela april. Vet ännu inte när de nya ägarna vill tillträda, 1 maj, 15 maj eller 1 juni, men vi kommer att höras av inom några dagar kring detta. Förresten var det ett trevligt "äldre" par som flyttar in, Bosse och Lena med en katt - känns OK tycker jag.

Spännande i alla fall.
Men - vad ska vi kalla bloggen i fortsättningen? Förslag?

3 kommentarer:

annahagen sa...

familjen Annorlunda

Maria Persson sa...

...det ligger något i det... men är inte det namnet upptaget?

annahagen sa...

nej, bara en tråkig tvserie, vi är ju "in real"=)