lördag 14 november 2009

Välstädat hus mm..

Gud som vi har jobbat med detta hus. I torsdags var det då visning och vi ägnade varje vaken minut dagarna innan åt att slänga, rensa, fixa, städa och dona. Badrummet uppe blev jättefint med vit färg och lite "styling".
Nere rensade vi av och hände bara olivgröna handdukar, skrapade rent duschväggen, och det blev himla OK.







Vi har nu bestämt oss för att vår nästa adress kommer att bli Övre Vägen 43, och det är ett supermysigt hus. Se mina paparazzifoton.








Nu är det helg och pappa ska krypa ner i grunden för att gräva fram ett avloppsrör, som vi fått en "anmärkning" på i besiktningen av huset. Passar bra eftersom han var på fest igår med jobbet och bowlade.

Jag kommer att fixa mig i ordning, efter en joggingrunda, stryka och packa, för att åka till Berlin i 4 dagar med Butikschefsgänget. Blir säkert himla roligt, det brukar bli det. Eftersom att jag ska köra med vår bil, måste jag hinna sanera den innan vi åker också...

Hur många ska vara med oss på julafton? Vi har nämligen fått en idé kring julklapparna i år. Hör av er!

1 kommentar:

annahagen sa...

jag o förhoppningsvis ricke